onsdag 30 juni 2010

På tu man hand mitt i veckan!

Emelie är i Ullared med kompisar (!) och Elin är på fotbollsavslutning med fotbolls-golf och grillning. Maken bjöd mig på frasvåfflor, färska jordgubbar och glass. Gott, gott! Nu måste jag promenera ännu ett varv med Hjalmar ;o).

Eftersom vi är i startgroparna för barnläger (i morgon ska jag handla mat för 4 000 kr, puh!), och vår segelsemester så är det fortfarande stora högar överallt. Packar lite här och lite där, stryker från långa listor, slänger in ännu en tvätt, vattnar blommor, planerar och nu bloggar med er.

Men nu ska jag strax gå ner och se en Miss Marple på tv. Och mysa med maken - mitt i veckan. Livet rullar på snabbt och så måste man stanna upp och bara se på varandra och säga. "Aha, jag är ju gift med dig!" Och pussa varandra :o).



Maken; måste jag säga något mer ;o) (Foto från -06)



Snart barnläger! Vårt första. Tidigare har vi haft hajk. 37 barn anmälda och hälften av barnen är inte från kyrkan. Kul! Vi har så mycket kul planerat och vilket toppenväder vi får! Yes!!!!!!!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar