söndag 20 juni 2010

Fredagsmys

Denna helg bjöd på en angenäm överraskning. Varmt & soligt väder, vi har varit ute mest hela tiden! Maria, Joéla och Emma kom på kvällen och vi åt mat, tittade på tv - konserten i Konserthuset. Riktigt bra sång & musik! Jag sprang dock emellanåt upp och kollade hur läget var i fotbollsmatchen! Spännande, spännande ;o).



Tjejgänget! Emelie & Elin med sina favvosysslingar Joéla & Emma.



Maten var SÅ god! Ibland är det skönt att bara äta lite smått & gott. Lite lax, paj, räkor, kex, ost etc. Smörgåsbord är min favorit vare sig det är på Finlandsbåt, midsommar eller på julbordet. Man kan liksom ta lite av varje och mycket av det man gillar bäst!



Elin & Emma



Min kusin och vän Maria



Emelie & Joéla

Lördagen bjöd på lång sovmorgon, lång frukost och sen en stund på stan med Maria. Maria letade skor och jag passade även på att prova. Jag hittade ett par jag vill ha! Ska ha koll på dem, nu när rean är på gång... förhoppningsvis sjunker priset lite och då slår jag till!

Eftermiddagen bestod av sol, bad, jättegod jordnötschokladkladdkaka (långt ord!), knäckglass, jordgubbar & melon. Men vi bänkade oss också framför tv:n och tittade på bröllopet i Sthlm. Det var så fint och Victoria och Daniel var så fina!



Till kvällen grillade vi, vår egen "bröllosmiddag". Ja, vi hade i allafall "bröllopsservetterna". Resten av kvällen och en bit in på natten (!) blev det bröllop- och fotbollstittande! Vi stupade sen i säng.



Kvällens middag



Emelie & vår katt smulan på broräcket vid ån



Elin & Emma. När dessa fyra tjejer träffas så blir det mycket bus, skratt & överraskningar. De är alla fyra jättehärliga tjejer!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar