tisdag 15 juni 2010

Skolavslutning

Den blomstertid nu kommer... för mig kommer denna psalm alltid betyda sommarlov! Elin & Emelie hade skolavslutning samma dag & samma tid på olika platser (!!). Vi löste det så att maken & morfar var hos Elin, som slutade 5:an. Jag och svärföräldrarna satt i Kristina kyrkan och tittade på Emelie, som slutade 9:an. Det var speciellt för Emelie som nu lämnar högstadiet. Hon har haft toppenbästisar (som hon även kommer att gå med på gymnasiet - i samma klass!) och en bra studiemotiverad klass. Måste skryta lite över Emelie, hon hade toppenbetyg!!! Hon var så lättad och kände sig genast lite äldre "nu kan jag i framtiden säga att jag går på gymnasiet!".
Här kommer lite foton från kvällen.

Puss!



Mina älsklingar!



Elin



Emelie utanför Kristina kyrkan, där barnen har haft alla sina skolavslutningar med undantag för Elin, i år. Emelie konfirmerades här och vill gifta sig i denna kyrka. Vi får se vad framtiden bär med sig ;o).



Emelie med sina bästisar Moa och Martina. Jättegoa tjejer!



Några blommor i min trädgård...



Farmor & farfar



Emelie & Elin



Morfar



Pastasallad



Vackra systrar!!!



Glasstårta! Ni får receptet en annan dag...



Nu är min lunch slut, måste jobba... kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar