onsdag 30 juni 2010

Maxat

Vissa försomrar så händer det så otroligt mycket roligt hela tiden, som i år. I dag när jag stängde mitt kontor för semester (jag jobbar i morgon också, men hemifrån... semestern börjar på fredag), så slogs jag av att i år har veckorna före semestern sagt swisch! I år kände jag inte, "om jag inte får semester nu, så stupar jag". Jag kunde nog ha jobbat en vecka till - om det regnar ute! Att det är sommar märks också på att man äter/blir bjuden på så mycket gott hela tiden! Får därför cykla o promenera mera.



Emelies & min dag. Dessert efter lunchen. Italiensk glass!!! Finns inget bättre. Släng dig i väggen GB.



Min skrutta



Efter många affärer så stupade vi på ett café. Jättegod blåbärspaj! Sen strosade vi till SF och såg filmen "Sex and the City 2". En film som har lite "för mycket" av allt. Men ändå underhållande, och Emelie var nöjd!




Det shoppades en del; kläder, båtgrejer, grejer till 40-årsfesten etc. Men kapet var badbyxor från Gant. Det var 40 % så jag slog till. Inga speedo på min make ;o).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar