torsdag 17 juni 2010

Fest

I går kväll hade mina chefer ordnat en personalfest på Rockland. Jättetrevligt med mycket bra musik och tacobuffé. Vi var ett stort gäng (80?) som var där och det är alltid kul att träffa sina kollegor "utanför jobbet". För den som inte vet så är jag beteendevetare och jobbar som studie - & yrkesvägledare på två gymnasieskolor i Sala. Intensivt men roligt! Jag jobbar ca två veckor till, sen har jag semester. Jag börjar min semester med Barnläger på Älvåsa i tre dagar, men sen bär det av ut på havet :o).

På lunchen ska jag träffa pappa på stan och äta glass i solen! I kväll har vi hemgrupp hos oss (de som är med i Centrumkyrkan och bor i Sala). Det blir först fika, någon håller ett kort föredrag och sen ber vi för varandra. Det är underbart att be. Och att be för någon annan. Gud vidrör oss med sin kraft, kärlek & frid.

Nu är rasten slut... måste jobba. Ha en bra dag! Gud älskar dig!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar