söndag 6 juni 2010

En skön dag!

Sov jätteskönt fredag natt och vaknade upp till serverad frukost! Härligt! Britt och jag packade STOR matsäck och sen åkte vi alla över till Lindön med Christer & Britts båt. Brorsdotter Linda + Per och min bror Lars och svägerska Helén kom också till Lindön. När min familj träffas så tycker vi om att hitta på saker, bada, äta, umgås och bara "chilla" (som teens säger). Det var varmt och omväxlande soligt och vi var själva på ön. Jätteskönt! Då kunde vi även låta Hjalmar springa lös! Han trivdes dock, var annars, i vattnet! En jätteskön dag då jag fick den vila & avkoppling jag behövde!

Grillat!



Min fina svägerska Helén (kom in i "mitt liv" när jag var 10 år)



Min fina svägerska Britt (kom in i "mitt liv" när jag var 15 år). Glad att jag har mina svägerskor och mina bröder. De visar på ett underbart sätt kärlek till min familj och särskilt mina döttrar!



Where else??!!



Christer visar Elin hur man tänder en brasa



Emelie och Elin turas om att åka badring efter motorbåt med Jonte



Elin kan fota sig 15 ggr och olika ansiktsuttryck varje gång!



Elin min linslus



Min bror Lars och Elin



Pappa softar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar