onsdag 30 juni 2010

Bråda dagar

Hej vänner! Några korta rader till er, återkommer i kväll igen med lite bilder. Hela måndagen var mamma-dotter dag. Jag och Emelie åt god mat, fika, shoppade, pratade och gick på bio. Jättemysigt! Kom hem sent och packade lite grejer inför tisdagen. Sov dåligt, det snurrade i huvudet. Stress. Längesen sist. Jag är en fena på att organisera och planera (krävs för mitt intensiva liv med Andreas ;o). Men som sagt denna vecka har allt kört ihop sig. Det är mycket att fixa inför 3-4 veckor på båten. Sen håller jag på och planerar inför vår gemensamma 40-årsfest den 7 augusti. Välkommen! Därtill är jag ansvarig för barnläger på Älvåsa i helgen. Behöver även fixa för pappa när vi är borta. Jag jobbar också den här veckan... puh! Men det är inte synd om mig. Jag har det bra ;o). I går satte jag mig på tåget 07.10. Jag och några kollegor skulle till vår enhetschef/rektor. Hon bor i Kvicksund. Jättevackert ställe vid Mälaren. De bor i jättestort fint hus. Alltid roligt att komma hem till arbetskamrater, det blir mer personligt då. På förmiddagen jobbade vi och sen bjöds det på lunch. Sen var det dags för segling. Monica & Mats (hennes man) är lika seglingsfantaster som vi. Det blev en härlig eftermiddag med mycket mat, dryck, bad & sol, mycket prat & skratt. Enda molnet var att jag fick ta tre migräntabletter för en envis migrän dök upp på fm och vill inte ge med sig förrän på em. Men det gick bra. Nu är rasten slut. Skriver mer i kväll. På lunchen ska jag till min frisör för att färga fransar, bryn + brynplock.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar