onsdag 8 september 2010

Prylar

Inredning roar mig MYCKET :o).Här kommer några nyinköpta prylar (vår & sommar).



Pumpflaska för diskmedel (Blomsterverkstan, Sala)



Lykta (Lilla stugan, Sala)



Ljusstake från inredningsbutik i Södertälje



Tvättmedelsburk (Nordik, Västerås)



Tvättkorg (Lilla stugan, Sala)



Gardinerna köpte jag tidigt i våras. De är SÅ fina! Gillar hissgardiner! (Linneskåpet i Sala)



Älskar orkidéer! Har nog 8 st hemma. Två blommar just nu. Här är en av dem.



Syns dåligt, men jag köpte två krukor från SIA. Jättefina! Inredningsbutik i Södertälje (halva priset)



Till sist, min brödburk. Blir varm i hjärtat när jag ser den. Fånigt, ja jag vet. Men den här porslinsburken fick jag i julklapp av maken för ett par år sedan. Det är Bruka design och den var så efterlängtad. Perfekt för bröd och vacker att se på.

Inredning behöver inte vara dyrt, det gäller att ha ögonen öppna för fynd och sen hitta sin egen stil och hålla sig till den, då tröttnar man inte lika fort på det man har. Eller så möblerar man om ofta & förnyar på det sättet, det gjorde min mamma!

Tjingeling!





)

1 kommentar:

  1. Hej Anette!
    Åh jag vill också ha en sån där diskmedelpump! Har letat men inte hittat...verkar som Sala is the place to be :) jättefina prylar du hittat!! Kram Linda

    SvaraRadera