torsdag 16 september 2010

Förväntansfull

Ja ha, vardagen rasslar till och vips är det torsdag. Fredag och sen helg. Swisch! Det rullar på för mig, som för er. Denna vecka känns det lite extra spännande... val på söndag. Jag har bl a tagit med mig Hjalmar och så har jag stoppat valmaterial i många, många brevlådor. Hjalmar ser det som ett utmärkt tillfälle att pinka på varje brevlådestolpe ;o).

Jag skulle kunna debattera i det oändliga med er, men ni slipper ;o). Men jag är tacksam för ett kryss på kommunlistan (för dig som bor i Sala kommun).

I kväll har Centrumkyrkan i Sala besök av Beckie Baraka från Kenya. Vi ska vara i vårt hem. Jag bjuder även på glass, bär & chokladsås. Du är välkommen! Gud kommer att använda Beckie för att vidröra våra liv. Great!!!

Jag har haft en hel del migrän sista tiden och därför så prioriterar jag fortfarande hårt vad jag gör på min fritid. Tråkigt ibland, men ack så nödvändigt. Gör kanske människor besvikna ibland, men så får det va, kroppen måste orka MÅNGA år till och jag vägrar känna skuld, det är vi damer annars mycket duktiga på, eller??

Well, nu ska jag gå och äta lunch och läsa en bok (bra avkoppling på lunchen!).

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar