torsdag 23 september 2010

Gott att leva

Så var det torsdag igen och jag jobbar på Ösby naturbruksgymnasium. Nu har jag rast och passar på att blogga.

I går eftermiddag träffade jag Erica & lilla Linnéa. Vi styrde kosan mot Rulles och började leta tapeter till fondväggen i kyrklokalen. Vi fick napp ganska snabbt, det lutar åt en fototapet. Men alla i kyrkan ska få tycka till så vi tar med tapetprovet till lokalen i kväll. Det finns ju mängder av snygga tapeter, så vi kanske bör leta lite mer, för att vara riktigt säkra. Sen kollade vi på färgprover till panelen innan vi gick vidare till Café Dreambook för att äta grillad ciabatta & dricka te. Vi planerade & spånade på hur det ska se ut i kyrklokalen. Stilen i kyrklokalen lutar åt "lantlig", vitt/svart/grått + en glad färg. Men än är inget spikat. Jag ska göra en skiss som människor i kyrkan (i Sala) kan tycka till om.

I dag, direkt efter jobbet, åker jag till Rulles för att sen gå ner till lokalen och provmåla på panelen. Sen stannar jag där och jobbar. Resten av gänget kommer lite senare. Planerar att vara hemma till 20.00 för att få lite vila på kvällskvisten.

Gott att leva! Men saknar min "gubbe".

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar