torsdag 2 september 2010

Nostalgi-tripp



Mormor Kerstin och Elin i Egypten



Mamma, pappa, Lars & Christer (mina bröder) i Gävle



Mamma & pappa på Gotland



Mamma, när jag var liten :o)



Mamma i skogen (favoritställe!)



Mamma o jag. Vi fikade ofta!



Mormor & morfar med Emelie och Elin på Rhodos



Mina brorsbarn Sofia, Linda, Jonte & Christoffer



Jag (i min ljuva ungdom) & Jonte



Emelie & Elin + kusiner på Tivolit i Köpenhamn



Emelie (1,5 år) + kusiner på Gotland



Emelie (2,5 år) på farbror Marcus bröllop



Elin i vår första båt!



Andreas & min mamma på Gotland



Dags för innebandy! Emelie, Elin & kusin Jonte



Mina jättegulliga bröder när de var små!



Midsommar i mitt föräldrahem



Emelie & Elin på Djurgården i Stockholm



Här växte jag upp! En underbar plats!



Emelie som påskkärring på Regnbågens dagis



Släktträff på min mors sida



Släktträff på min fars sida



Jonathan som liten :o)



Sommar hos kusiner i Skanör



Kusiner på julafton hos oss



I Winchester (UK). Min bror med familj + jag och tjejerna



Jag, Jenny (brorsons flickvän), Britt (svägerska), Linda (brorsdotter)




Åre med min familj + vänner



Elin i Zell am Zee



Världens bästa hund!



Elin fyller år!



Andreas & Christer "lirar" gärna!



Pappa och Sofia på hennes bröllop



Emelie (konfirmation)


Kramis från lilla mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar