onsdag 8 september 2010

Fotbollskväll

Hamnade direkt i soffan när jag kom hem. Ny säsong av "24" och ny inredningstidning :o).



Pappa Sigurd kom över på middag i går, han var hängig och orolig så jag bad maken hämta honom. Vi åt stekt sej, potatis, sallad & kall romsås. Pappa åt med god aptit och piggnade till :o).

Sen bänkade sig jag och pappa oss framför tv:n. Sverige spelade mot San Marino, EM-kval. Viktigt :o). Men jag höll inte ut tillräckligt länge, efter 4-0 tyckte maken att vi kunde titta på något annat. Det blev en thriller istället. Men jag hoppade i säng, är så trött och "kommer inte riktigt i fatt". Har vaknat två nätter med migrän. Puh! Måste börja använda min bettskena igen. Och behöver en massage x 3!



Zlatan!



Fotboll, yes!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar