fredag 24 september 2010

Gos



Gulliga Felix! Här är ett foto när han är relativt nyfödd. Nu är han 3 månader. Tänk att jag är gammelfaster ;o). Om 1½ vecka åker jag och maken på en internationell ledarkonferens i Oxford (U.K). De sista dagarna ska jag inte vara med, utan jag åker till Sofia (har nog skrivit om det tidigare här på bloggen...). Sofia (min brorsdotter), make Mike & lilla Felix bor i Bath. På konferensen kommer det representanter från hela världen. Från Sverige åker jag, maken & våra goda vänner Mats & Monica. Och det ska blir riktigt roligt! Det brukar dock vara intensiva dagar och man blir SÅ TRÖTT av att lyssna på och prata engelska hela dagarna.

Men sen så åker jag till Bath och ska pussa på Felix. Åh, vad det ska bli mysigt. Jag ska även föreslå till Sofia att vi tar en tur till "Jane Austens" museum för Afternoon tea. Men jag måste vara rädd om min mage... sist jag åt där hade jag kraftigt magknip en halv dag efteråt. För många sötsaker ;o).

Och i kväll kommer maken hem... skönt. Det får bli en lugn kväll med god mat och sen ska jag sova gott!!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar