måndag 31 oktober 2011

Party på gång!

Om du gillar heminredning och tjejmys så är du välkommen hem till mig söndagen den 20 november kl 16.00.

Mirjam från "Zelected by Houze" visar deras kollektioner. Inredningsprylar till ditt hem eller för att ge någon i julklapp!

Vill du se kollektionerna redan nu, gå in på deras hemsida www.zbh.se

Jag bjuder på cider & ostbricka. Det blir mysigt!

Anmäl dig till mig senast 14 november. Tel 0768533710 eller anette.tofters@gmail.com.

Det kommer att bli fler tillfällen för dig som inte kan komma den 20/11 eller som bor i en annan stad. Det är möjligt att jag själv börja sälja deras produkter. Vi får se...

Här kommer lite bilder från deras katalog.




1 kommentar:

  1. Kul att du kanske ska börja sälja så fina produkter!Lite av din dröm...

    Jag kommer gärna på partyt, men får jag ta med mig Vincent?

    Kram Petra

    SvaraRadera