söndag 30 oktober 2011

Bath

På onsdag flyger jag och Elin till England. Närmare bestämt till Bath. Där bor min brorsdotter med sin familj. Jag ser framemot semester. Hos Sofia kan jag koppla av helt och fullt. Ska försöka blogga därifrån, om det fungerar. Vi ska leka med och krama Felix (16 månader). Har inte träffat honom sen vi var där i våras. Längtar!! Sova, läsa, se på film, äta, promenera i parker, shoppa, åka på utflykter, cafébesök och umgås med Sofia och Mike. Jag längtar!!!






I Bath dricker man te (som överallt i U.K). Det första människor frågar när du kommer hem till dem är "Vill du ha en kopp te?" Och oftast får man ingen kaka till. De dricker te som vi dricker kaffe. Jag är te-fantast och särskilt "Afternoon tea"-fantast. Mm... i Bath ska passa på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar