fredag 28 oktober 2011

Ah, fredag!

Skönt att det är fredag. Emelie är hos kompisar i kväll (som vanligt) och Elin har övernattning med hela fotbollslaget. Maken och jag blir allena. Då passar vi på att åka till ICA och köpa en massa goda matvaror och sen laga något gott. Det blir nog en hyrfilm i kväll också.

I går efter jobbet var det många ärenden att fixa + att jag shoppade kläder till mig och Emelie. Emelie och jag traskade även till polisen för att beställa ett nytt pass åt henne. Konstigt... det var ju inte längesen vi gjorde det...??!! Emelie ska åka till vår släkting Rebecca i London om två veckor. Roligt för henne!

När jag i går kom till pappa så låg han på golvet. Han hade ramlat handlöst och slagit i huvudet rejält i golvet. Lilla gubben. Han hade larmat. Jag bad för honom. Hemtjänsten kom och efter många turer så kom han upp OCH mådde varken illa eller hade ont i huvudet eller ngt annat fel. Yes! I dag är han på dagrehab, pigg och kry!

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar