söndag 30 oktober 2011

Helg är kul!

Sitter i soffan och varvar ned inför en ny arbetsvecka. Helgen har varit toppen. I går kom min moster och mina kusiner på besök. Vi inledde med en stor brunch; amerikanska pannkakor, bacon, äggröra, juice, bröd & pålägg. Innan vi skjutsade min moster till pappa Sigurd så besökte vi mammas grav. Jag är inte i Sverige under allhelgonahelgen och ville därför lämna blommor & ljus. Ingrid, Maggan och jag strosade på stan; shoppade och tog en lång fika. Mysigt i det vackra vädret. Vi bestämde att vi skulle införa kusinträffar för tjejerna i släkten (vi är 16 st) + ingifta tjejer. Kul!!

Efter gudstjänst i dag + besök av pappa så åkte hela familjen till Västerås för att gå på bio. Tintin i 3D. Fartfylld och bra film!


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar