fredag 14 oktober 2011

40 år

I morse var jag hos min familjeläkare. Jag blir fortsatt sjukskriven på 50 %, t o m 21/11. Jag får ta en dag i taget. Efter jobbet cyklade jag till pappa och pysslade om honom. Min pappa är så himla fin, jag är så glad att han finns i mitt liv. I bland är jag ledsen över att han fick en stroke när han var 66 år. Vad annorlunda pensionsåldern hade varit för honom - och vår familj- om han hade fått vara frisk. Men, men nu är det så här och vi gör det bästa av det. Han är omtänksam, rolig & snäll (en oerhört underskattad egenskap!!!!!).

Nu är jag hemma och familjen Ehnberg är här. Roligt! Vi har ätit middag, tittat lite på Idol och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. I morgon bitti ska jag fixa amerikanska pannkakor (med färska blåbär & jordgubbar + lönnsirap), scones, yoghurt, bröd, juice, ägg och pålägg. Mums-frukost!

Maria fyllde 40 år i augusti. Det firade hon med en fest. Här kommer lite bilder.


Dottern Joéla ackompanjerad av pappa Mattias sjöng ett bejublat Johnny Cash-medley


Elin


Buketten Maria fick av oss + present förstås


Här ser man lite av deras hus. De har bytt ut hela fasaden och fått ett funkis-hus. Det som saknas på bilden är det vita på huset + en röd dörr.


Maria


Emma hade bakat MASSOR av cupcakes. Lördagförmiddag (i 6 timmar!!!) dekorerade Emma och Elin dessa. Vilka hjältar!!


De var jättegoda!


Buffébordet


Kramelikram Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar