torsdag 19 augusti 2010

Partybilder

Hej! Nu lägger jag upp en massa bilder från vårt party. Inte alla på en gång. Lite huller om buller.



Mattias. Kvällens värd.



Kusin Ingrid & Leffe från Stockholm



Goa o trofasta Annika med hjärtevännen David



Mattias



Mat på fat



Ca 100 gäster kom på festen. Vi saknade en del vänner (ca 40)men de kunde inte komma pga sjukdom eller utlandsvistelse.



Ett begynnande presentbord! Tusen tack för alla penninggåvor, presenter & blommor!!!



Min vackra brorsdotter Linda



Kvällens värdinna och "alltiallo" Min bästa vän Maria.



Goa tjejer som jag gillar mycket. Åsa & Hanna



Min kära, underbara vän AnnaClara och dagens kökschef. Även sonen Lucas



Vår familj. En mycket stolt mamma & hustru!



Maken & jag. Gos!!!



Visst är vi fina?



Stilig & snygg make jag har!

Fler bilder kommer i kväll eller i morgon!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar