onsdag 4 augusti 2010

Fortfarande sommar

När det blir augusti så tänker jag ofta, "ja ha, då var sommaren slut". Jag har lättare att inbilla mig sommar i maj?! Men det är precis som att det här underbara håller på att glida mig ur händerna och jag kan inte hindra det. Jag vet att hösten är underbar men inte än!! Men då är en dag som denna underbar. Solen lyser, det är varmt, jag badar ofta i poolen och blir påmind om att det faktiskt ÄR sommar. I dag har jag och Elin bakat några tårtor och jag har även bakat "Gurlis matbröd". Gurli är min faster. På kvällen kom Christer & Andrea (vän + dotter) till oss och Nina (vän till familjen) tittade också in. Nina och Emelie bakade pizza med jäst, inte bakpulver. Sen gjorde vi småpizzor där var och en själva får fixa sin fyllning. Känns bra inför festen på lördag. Fler saker lägger sig på plats. Det ska bli kul! Nu ska jag hoppa i säng, busy, busy i morgon.

Kramis Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar