fredag 27 augusti 2010

Äntligen fredag

Denna vecka på jobbet så har det varit SÅ mycket, det går i hundra knutar hela tiden. Men det är roligt också! Nu är det dock fredag lunch och det känns skönt :o). Emelie sover hos Moa i kväll och maken är på EAT & Nordic möte (kristen konferens) onsdag-lördag. Jag skulle egentligen också vara med i Stenungssund, men går inte att ta ledigt nu i starten på en termin.

Elin och jag ska mysa på tu man hand. Roligt!!! Vi ska laga mat, äta lite godis, titta på film, ta en promenad med Hjalmar och bara slappa!

I morgon är jag bokad i valstugan på Sala torg. Skoj! Jag tar med mig pappa och parkerar honom i en stol med kaffe & kaka. Sen ska jag bekanta mig med fler Salabor och prata politik eller dela ut godis, såpbubblor och ballonger till barn.

Pappa behöver ett par nya jeans, så det ska vi fixa. Få se hur det går i omklädningsrummet med rullator + SUPERSTEL gubbe ;o). Sen får pappa bjuda mig på konditori!

I går köpte jag en fåtölj på blocket. Ägaren har dock inte svarat, hoppas det inte är något strul. Skickar maken att hämta den i Sthlm nästa vecka. Åh, va skönt med en fåtölj att krypa upp i, med en spännande bok och en kopp te i kommande höstmörker!

kram kram och ha en riktig bra helg (vad du än hittar på).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar