lördag 21 augusti 2010

Gravsten

På lunchen i torsdags var jag till Fonus. Äntligen kom jag till skott när det gäller mammas & pappas (kommande) gravsten. I går efter jobbet cyklade jag till pappa för att hälsa på o röja lite. Det kändes så konstigt att prata om gravsten; färg, form & stil. Vi ville båda bara blunda och låtsas att mamma var där. Vi sörjer mamma så mycket. Vissa dagar går det lättare. Andra går inte alls.

Nu är det lördag eftermiddag. Pappa är hos oss. Han sitter o halvsover i soffan. Jag ska snart köra hem honom. Sen blir det en lugn kväll med familjen. I morgon ska jag och maken till Falun. Paul & Mirjams kyrka har invigning av nya lokaler. Sen blir det middag hemma hos dem. Buck är där och Pauls föräldrar från Indien. I går köpte jag en present på Blomsterverkstan, till församlingen. Ett jättefint stort begie fat från Bruka. Hoppas det passar :o)

Ha en skön kväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar