tisdag 24 augusti 2010

Indiskt

I söndags for jag o maken till Falun. Solen sken, men jag kände mig seg (PMS). Hursomhelst så var vi på väg till våra vänner Paul o Mirjams kyrka. De hade invigning av nya lokaler. En jättefin kyrka! Efter gudsjänsten + fika åkte vi hem till Paul & Mirjams hem. Buck Hudson (pastor/predikant) och Pauls föräldrar på besök från Indien var också med. Paul & Mirjam är jättefina och rara vänner och de har jättesöta och goa barn. Det var jättetrevligt att få tid att prata med Pauls föräldrar. De berättade jättemycket om Indien. Maken min har planer att åka dit med Paul. Någon gång i framtiden kommer nog jag också åka. Till middag fick vi grillat med indiska tillbehör. Jättegott!



Elias 8 månader



Elsa 7 år och Emma 5 år



Paul och hans pappa i kyrkan



Hallen i kyrkan. Fint!

Tjingeling! Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar