tisdag 18 maj 2010

Värme!!!

Äntligen sol och härlig värme. Jag njuter i fulla drag. Att cykla till och från jobbet och "bara lukta på blommorna"! I dag efter jobbet har jag suttit i solen med en tidning, badat i poolen och lagat lax, klyftpotatis och ugnsrostade grönsaker med kall sås. Mums! Nu sitter jag med öppen balkongdörr, katten ligger på en dyna och susar, jag hör en gräsklippare, det är grönt på träden. Vad mer kan man begära? Tja, det skulle vara ett avsnitt av "24". Nu hoppar jag i soffan. Gud är god varje dag, han finns i naturen, i allt runt omkring oss. Han är en kärleksfull far som ger av sin glädje och livslust! Jag förstår inte hur livet skulle vara utan Guds frid, trygghet och glädje??!!

Jag, Jenny, Britt & Linda på pappas fest aug-08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar