söndag 30 maj 2010

Rabatt

Lördagens eftermiddag tillbringades i trädgården. Maken lastade av 2 kubik planteringsjord och jag planterade. När det väl var klart kände jag mig så stolt men insåg att träd & plantor är DYRT! Jag tyckte jag betalade mycket, men det bidde inte värst mycket i rabatten. M a o så ser det lite glest ut ;o). Men det finns i allafall jord i gropen ;o).

Maken


Mitt nya lilla träd


Hjalmar fick inte vara ute, han var nybadad. Har man hund får man antingen dammsuga två gånger/dag eller bara ignorera all smuts han drar in. Jag gör det sistnämnda. Jag gillar INTE att dammsuga. Men jag vill ha rent och fint :o. Hur jag får ihop det? Min man dammsuger :o)



Vi grillade och åt en god middag. Tjejerna övertalade mig sen att titta på melodifestivalen, och då var inte Sverige ens med??!. La mig en stund på min säng och somnade nästan in.. men sen upp igen. Andreas satt på övervåningen och uttryckte "Kan du inte sitta hos mig?". Hur gör man som mamma egentligen? Delar sig i flera bitar? Känner ni också så ibland??

Till sist, en bild från mig till er. Ni är alltid välkomna hem till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar