fredag 7 maj 2010

Nattsudd

Gäsp! I dag är jag trött... zzz! Skulle behöva tändstickor för att hålla ögonlocken uppe. När alla åkt hem efter hemgruppen i går så plockade jag fram kex, ost, nötter, choklad, vindruvor, nachos och guacomole. Dave, Chris, maken och jag fick några mysiga timmar tillsammans med mycket givande samtal. När vi andra lagt oss så stannade Dave uppe framför tv:n & dator. Val i U.K! Smulan (katten) skrapade på min dörr i natt(hur visste hon att jag låg i gästrummet i natt??) och ville ha mat.På väg till kattmatskålen i tvättstugan, såg jag Dave & Chris i vardagsrummet framför datorn. Klockan var 03.30!! När jag sen gick upp 07.00 så var Dave vaken (!) och mumsade på yoghurt och müsli. Han hade varit uppe hela natten (!) och jag tror han fick lön för mödan, det ser ut som att Tories vinner.

Gäsp...zzz!

Ha en bra dag, solen lyser och det är fredag!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar