söndag 9 maj 2010

Bröllopsyra



Nu är Linda och Per gifta! Det var ett mycket trevligt bröllop. Allt var så vackert och perfekt planerat. Linda var naturligtvis vacker som en dag. Festen var i en kyrka och lokalerna var nya och toppmoderna! Åh, sådana kyrkolokaler vore inte fel här i Heby/Sala. Jag fixade blomsterdekorationer på fredagskvällen och tjejerna hjälpte till med dukning. Sen for vi till "hotell" Ehnberg. Våra toppenvänner i Örebro. Vi stannade hos dem även lördag natt och en stor del av söndagen. Min mage står nu i fyra hörn; först all god bröllopsmat och sen allt gott hemma hos Maria. Här kommer lite bilder från helgen, det är ALLTID lika roligt att träffa min familj (läs: bröder med familjer), vi hör i hop och har väldigt roligt tillsammans. Det kändes sorgset att inte mamma Kerstin var med, men vi nu knyter våra band ännu närmare varandra och är rädda om varandra.

Min bror Christer och Andreas smakar på frukt och cider.


Brud & brudgum


Brudbuketten


Min brorson Christoffer med hans söta flickvän Jenny


Hela familjen samlad i soffan


Bröllopstårtan


Hemma hos min bästa vän Maria och hennes man Mattias


Elin och syssling Emma i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar