tisdag 11 maj 2010

18 år

Förra söndagen firade jag och maken 18 år som gifta. Huset var dock fullt med folk så det var inte läge att fira. Men i morgon åker vi till Göteborg! Vi ska bo på hotell, äta lite gott på restaurang och bara mysa! Jag ska även passa på att shoppa lite, måste hitta en beige eller marin kofta. Har ingen koll på affärer i Götet, så får se hur det går. På torsdag fortsätter vi till Horred. Ja, jag vet inte heller vad det ligger;o). Men kul ska det bli. Nordic team (gren inom Salt & light ministries) ska träffas och sen börjar ledarkonferensen. Ser framemot all undervisning och Guds närvaro. Att få bara vara i Guds närvaro tillsammans med jättemånga vänner. Jag ser framemot att träffa vänner från hela Norden; Tina, Gunilla, Elisabeth, Bettina, Pernilla, Monica, Ann-Marlén, Mirjam och många fler!. Kul, kul!!!

Kommer hem på lördag kväll. Så nu får Emelie husera själv hemma med kompisar och husdjuren. Men alla köksluckor ska vara tvättade tills jag kommer hem :o). Är det bra med döttrar, eller??!!

Tjingeling och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar