söndag 16 maj 2010

Familj

Torsdag - lördag har jag och maken varit på en kristen ledarkonferens i Västergötland. Det var SÅ bra. Det handlade om församlingsbyggande, men utifrån perspektivet av familj och relationer. Jesus och kyrka är INTE endast religion och traditioner. Det är varm familj och djupa relationer. Fotograferade knappt inget men något foto lägger jag ut. Hade mina svärföräldrar i baksätet både dit och hem. Det var roligt sällskap. De är fina.

Vi äter middag i Göteborg. Jag och min goa make


Här är jag!


Våra jättefina vänner Stefan & Ann-Marlen från Finland


När vi kom hem så tog jag årets första dopp i vår pool. Det var 29 grader. Elin och jag lattjade lite. Hjalmar (som inte får bada i vår pool) sitter och tittar på med bedjande ögon (han ÄLSKAR vatten). Vi hittar honom då och då i ån (bredvid tomten)!

Nu ska jag och Elin åka till mammas grav. Jag saknar henne så!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar