söndag 26 december 2010

Dan före dopparedagen...

... uträttade vi de sista julärenden (och jag var glad att det inte var jag som var i affärerna och handlade :o)... och packade innan vi styrde kosan mot Örebro. Jag, pappa och Emelie åkte i volvon. Maken & Elin for i mercedes skåpbilen (nya företagets). Vi anlände till Stora Mellösa och min bror Christers familj. Där var det härlig julstämning och vi kände oss så välkomna. Britt bjöd på kaffe & kaffebröd. Lite senare åt vi skinkmacka och drack julmust. Mums! Vi hade en mycket trevlig kväll! Christer visade mig även gamla videofilmer (20-25 år). Det var underbart att se mamma och pappa!!!

Vi åkte sen vidare till Örebro och familjen Ehnberg. Där sjönk vi ner i sofforna och tjejerna försvann upp på övervåningen. Hjalmar bekantade sig med kaninen Herbert (efter min morfar) och hans nyfikenhet visste knappt några gränser, men det gick bra!

Alla julklapparna lades under granen och stängde av stora delar av vardagsrummet - till alla tjejers förtjusning :o)

Mer om julen en annan dag! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar