onsdag 17 november 2010

I morgon

I morgon ska jag opereras. Jag har, som jag skrivit tidigare, bröstcancer. Jag nämner inga detaljer nu. Jag berättar istället efter operationen då jag har fått mer besked gällande eventuell vidare behandling. Men du får gärna tänka på mig, be för mig i morgon. Jag önskar att allt går bra och blir okomplicerat. Be gärna för flickorna också, som är oroliga. Jag har frid och känner mig lugn. Många ber för mig och det känns verkligen. Från många platser i Sverige och världen får jag uppmuntran och tröst. Det betyder så mycket! Även på jobbet känner jag stort stöd och omsorg. Jag trivs väldigt bra på min arbetsplats nu. Så mycket har förändrats till det bättre.

Nu måste jag packa och förbereda inför morgondagen.

Stor kram från lilla mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar