lördag 27 november 2010

Bilder...



Blommor från Anna Clara & Topi



Från min bror Christer och min svägerska Britt



Jag myser med Hjalmar!



Från Agneta & Karl-Arne



Från mina arbetskamrater



Från Mats & Monica



Från Emelies bästis Moas familj



Från Peder & Solweig



Från vänner i Centrumkyrkan



Mitt kvällsfika



Yllefilt från Gavin och hans fru



Från Dave & Chris



Från Dave & Chris. Jag kallar dem för "Gavin & Dave"



Och till sist en julbild. Detta hörn är vad jag orkat i dag. Min läshörna.

Jag älskar alla förberedelser inför julen. Normalt brukar allt mitt pynt vara uppe vid 1:a advent. Vill njuta så mycket som möjligt. Det är så mysigt. Men i år kommer det upp i den takt jag orkar. Är inte i form än. Måste även börja äta och sova normalt först.

Ha en glad 1:a advent! Vi förbereder för Jesus födelsedag!

Kram igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar