lördag 5 november 2011

Good evening!

Sitter i Sofias "dinner-room" och bloggar. Anvander engelskt tangentbord som ni marker. Sofia lagar wok och Elin leker med Felix. Pappa Mike ar pa kurs. Vi har det jattebra har. Mycket avkopplande. Tyvarr sa glomde jag kamerasladden hemma sa jag kan inte lagga ut nagra foton. Far gora det nar jag kommer hem. Vadret ar skiftande, sol, regn, sol, regn. Varmt ar det ocksa. Jacka behovs inte.

Felix ar jattecharmig och gullig. 16 manader ar en mysig alder!!

I gar strosade jag och Elin pa stan i manga timmar. Bath ar en toppen shoppingstad. Beror nog mycket pa att det ar en turiststad. Manga inredningsaffarer (till min lycka) och alla de coola kladaffarerna till Elins stora gladje. For att komma ner till stan sa gar man igenom en gigantisk park och forbi manga vackra byggnader. Det tar ca 25 minuter att ga, men det kanns anda validgt nara.

Nu ar det dags for middag. Sen ar det tjejkvall precis som i gar. Goda engelska chips och tjejfilm. I morgon ar det gudstjanst i Mike & Sofias kyrka.

Ha de bra!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar