måndag 3 januari 2011

Tradition

En dag på jullovet brukar vi åka till Stockholm, hela familjen. Inte för att gå på museum eller strosa i gamla stan. Vi åker dit för att shoppa, äta god mat och bara ha trevligt tillsammans. Tyvärr så glömde jag att fotografera. Vi började dagen i Barkarby; Chilli och MIO. Vi åt lunch i Kistagallerian och shoppade även lite där. Sen var det innerstan som gällde. Drottninggatan, Biblioteksgatan & Regeringsgatan. Vi åt glass och drack kaffe (önskan från en utmattad make ;o) samt avslutade med middag på "Honey Honey". En mysig restaurang på Södermalm.

Jag vill bara nämna att jag inte skriver så mycket om sjukdom/behandling på min blogg. Jag önskar inte skriva om hur tufft/jobbigt/deppigt/ledsamt det kan vara. Så jag lyfter mer fram det som är roligt och när jag har orkat göra något trivsamt. Är det okej?

Nu, några få bilder från Sthlms-trippen.



Elin



Emelie



Maken med sin älskade Iphone



Örhängen jag köpte

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar