måndag 3 januari 2011

Julklappar är kul!

Jag är barnsligt förtjust i att GE och FÅ julklappar. Det roligaste är att se maken och tjejernas anletsdrag när de öppnar paketen! Jag gillar också proceduren att slå in paket med papper, snören och annat pynt! Att göra dem vackra och hitta på något nytt varje år. Med enkla medel så kan man få riktigt fina paket. Använd t ex lack med lacktång, gamla snören, enfärgat papper i storpack, gammalt julpynt, gör egna juletiketter med gammalt papper som blivit över samt investera i en bra "God Jul"-stämpel.

Jag blev väldigt glad över mina julklappar i år. Från maken och barnen! Tomten hade också ansträngt sig (de julklappar jag köper till mig själv ;o)

Visar två julklappar: från Emelie och Elin.



Från Emelie fick jag denna vackra och intressanta bok.



Bokstäver från Village. Elin vet att jag gillar att drömma!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar